FacebookTwitterПідписатися на RSS

Практичний психолог ліцею:

Кручок Катерина Іванівна


2023-2024 н.р.

Психологічна служба системи освіти м.Львова - Lviv PS

Активною, продуктивною та емоційною була зустріч 1 лютого 2024р. професійної спільноти практичних психологів Шевченківського району у Ліцей 57 ім. Короля Данила Львівської міської ради на якій вони працювали над розробкою тренінгу. Дякую чудовим психологиням за включеність, активність та згуртованість

/Files/photogallery/1232/MyCollaоооges.jpg

10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров'я. У цей день психолог ліцею Кручок К.І. говорила з учнями про важливість турботи про себе та способи формування стресостійкості. А також вчилися знаходити радість у повсякденних речах.
/Files/photogallery/1232/MyCollages.jpg


Інтерактив

З метою попередження фактів втягування підлітків у різні негативні течії психологом ліцею було проведено інтерактив для учнів 6-9 класів ,,Моя безпечна поведінка". Обговорили з учнями поняття безпеки, які знання , нам необхідні, щоб не підпадати під вплив маніпуляцій; ще раз нагадали правила безпечного користування інтернетом; обговорили до кого потрібно і можна звертатися за допомогою у різних ситуаціях, а також що є нашим ресурсом і підтримкою!

/Files/photogallery/1232/MyCollagesрнггг.jpg


Тиждень психології 2022-2023

В рамках Тижня психології, п. Руслана Воляник , фахівець відділу профорієнтації Львівського обласного центру зайнятості, провела для учнів 10-А класу цікавий, інформаційний тренінг з профорієнтації. Діти активно долучалися до роботи, обираючи свій майбутній професійній шлях.
/Files/photogallery/1232/MyCollagesчіц.jpg

Безпека в онлайн просторі.

Створення безпечного середовища для учнів є важливим завданням школи. З метою попередження негативних явищ в Інтернеті 25 жовтня 2022 р. учні 5 класу говорили про безпеку в онлайн просторі. Практичний психолог Кручок К.І. з дітьми досліджувала можливості, які надають соціальні мережі, та як уникнути ризиків.

/Files/photogallery/1232/MyCollagesмпаек.jpg


16 травня з учнями 5-А класу було проведено заняття з психологічної підтримки. Говорили про настрій та роль кожної емоції в житті людини. Обговорювали, що робити, коли якоїсь емоції стає занадто багато, як керувати тривогою та знаходили можливі ресурси підтримки

/Files/photogallery/1232/зображення_viber_2022-05-16_13-52-30-285.jpg /Files/photogallery/1232/зображення_viber_2022-05-16_13-52-31-093.jpg


/Files/photogallery/1232/зображення_viber_2022-03-31_11-00-03-627.jpg

/Files/photogallery/1232/зображення_viber_2022-03-31_11-00-03-872.jpg /Files/photogallery/1232/зображення_viber_2022-03-31_11-00-04-145.jpg

/Files/photogallery/1232/зображення_viber_2022-03-31_11-00-04-340.jpg /Files/photogallery/1232/зображення_viber_2022-03-31_11-00-05-143.jpg

/Files/photogallery/1232/зображення_viber_2022-03-31_11-00-05-741.jpg


Як навчити дітей розрізняти та уникати ситуацій, які загрожують безпеці їхнього тіла?

- Одним зі способів є пояснення дітям поняття особистого простору, який можна зобразити у вигляді бульбашки навколо тіла.

- Особистий простір поділений на чотири “кола” - близьке, особисте, соціальне та публічне. Розуміння кожного з уявних кіл дозволить правильно встановлювати кордони у спілкуванні з іншими людьми.

- “Близьке” коло є найближчим до нашого тіла. Це коло для близьких членів сім'ї чи друзів. У ньому знаходяться ті люди, які можуть торкатись тіла дитини або обіймати, але умови дотримання наступних правил:

1. Обіймати, торкатися чи цілувати дитину можна лише за її особистої згоди. Якщо дитина не хоче обіймів близьких родичів, вона завжди може сказати про це і її зрозуміють та підтримають.

2. Дотики до інтимних частин тіла дитини є небезпечними. Нікому з близьких членів сім’ї не можна торкатись тих частин тіла дитини, які прикриті білизною чи купальним костюмом.

- “Особисте” коло закінчується на кінчиках пальців витягнутих рук. Це простір для усіх інших родичів та друзів.

- “Соціальне” коло — це простір для людей, з якими дитина знайома та має спільні справи. Такими людьми можуть бути однокласники, вчителі, інші знайомі.

- Останнє коло - “публічне”. Це коло для людей, з якими дитина особисто не знайома. Наприклад, продавець в магазині, водій автобуса чи інші.

Пам’ятайте, що порушення особистого простору дітей у будь-якому з цих кіл спричиняє стрес та посилює відчуття небезпеки. Навіть якщо умови, які визначають кордони особистого простору, здаються очевидними, ми часто ненавмисно їх порушуємо. Розповідати дітям про особисті кордони вкрай важливо. Адже таким чином вони вчаться захищати себе та поважати кордони інших людей.
/Files/photogallery/1215/зображення_viber_2022-01-11_16-28-06-046.jpg

/Files/photogallery/1215/FB_IMG_1635506499582.jpg

У рамках проведення акції "16 днів проти насильства" практичним психологом ліцею Кручок К.І. було проведено годину спілкування з учнями 10 класу , приурочену Всесвітньому дню боротьби зі СНІДом, що відзначається 1 грудня. З учнями обговорили питання відповідальності за своє здоров'я, техніки відмови від небезпечних пропозицій. .../Files/photogallery/1215/263108125_2628950070584154_6221419858890496570_n.jpg /Files/photogallery/1215/262812655_2628950227250805_2353847456692893544_n.jpg

План заходів Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насильства»

«Від миру вдома до миру в усьому світі»

wym-1638965660626


Правила безпечної поведінки в Інтернеті

/Files/photogallery/1215/FB_IMG_1638735648874.jpg

- Мої батьки знають, з ким я спілкуюся в Інтернеті

- Я не надаю ніякої особистої інформації, не висилаю особисті фото людям, з якими познайомився/познайомилась в мережі

- Я ніколи не погоджуся зустрітися з людиною, з якою познайомився/познайомилась в мережі, без попередньої згоди батьків

- Я критично ставлюся до інформації з мережі, адже не вся інформація, що в Інтернеті є правдивою . «Інтернет – це інформація, а не наука»

- Я дотримуюся етикету спілкування і ввічливості і при спілкуванні в Інтернеті

- Я обговорюю з батьками усі ситуації, коли мені пропонують щось купити в мережі чи прийняти участь в певних акціях. Це вбереже мене від шахрайства

- Разом з батьками ми встановлюємо мої правила роботи в Інтернеті: час роботи та сайти , що мені дозволяється відвідувати.

І головне, пам’ятай, що існує багато інтересів і захоплень, в реальному, а не віртуальному світі.


«Підготовка до іспитів та ЗНО»

/Files/photogallery/1215/115600418_119-1-.png

Ситуація іспиту та оцінки знань вимагає від учня не лише значної інтелектуальної підготовки, а також і вміння емоційно налаштуватися на іспит.

Отже, загальними рекомендаціями щодо боротьби з екзаменаційним стресом можуть бути наступні.

- Усвідомте, що хвилюватися в певних ситуаціях є нормальним для будь-якої людини. Головне – повірити в себе. Ви досить багато часу провели для вивчення цього предмету, Ви маєте здібності до нього, оскільки вибрали саме його. А це значить, що якщо Ви докладете достатньо зусиль і підготуєтесь відповідним чином до екзамену, то Ви обов’язково його здасте, без зайвого хвилювання і тривоги.

- Прагнути завжди бути успішним і тягнутися до зірок – це прекрасно. Але при цьому необхідно притримуватися балансу. Думаючи, що отримувати оцінку меншу за «відмінно» означає провал, Ви тим самим взводите на себе гори непотрібного стресу. Необхідно завжди прагнути робити все добре, але не забувати, що ніхто не може завжди залишатися ідеальним.

- Плануйте і використовуйте послідовні кроки для подолання проблем.

Якщо Ви щось не розумієте в матеріалі курсу, то засмученням і стресом Ви не позбавитесь від проблем. Необхідно вирішувати їх, заповнюючи прогалини в знаннях, зважаючи на поради викладача та шукаючи допомоги в друзів.

- Не тримайте все в собі. Шукаючи підтримки в друзів та розповідаючи їм про свої проблеми, Ви тим самим значно знижуєте свою тривогу напередодні екзамену.


Умій володіти собою!

/Files/photogallery/1215/01.jpg

  1. Пам'ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм - постійна зайнятість.
  2. Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.
  3. Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.Пам'ятай: кожна людина - така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.
  4. Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки. Уникай зазнайства і дозування.
  5. Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм - джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам'ятай, що «рана заживає поступово». Не через дрібниці.
  6. Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам'ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.
  7. Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях СВОЄЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.
  8. Будь толерантною особистістю.

Кiлькiсть переглядiв: 664

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.