FacebookTwitterПідписатися на RSS


/Files/photogallery/1236/271684402_459522549038884_60043614468181838_n.png

https://nit.school

Основною метою впровадження електронного журналу/щоденника є:

  • підвищення ефективності роботи педагогів, сприяння створенню нових форм педагогіки партнерства усіх суб’єктів освітнього процесу, формування їх цифрової компетентності та інформаційної культури;
  • удосконалення освітнього менеджменту за допомогою автоматизації збирання,оброблення, зберігання, використання та відображення інформації закладу освіти іззастосуванням інтегрованої бази даних;
  • оперативність, достовірність і цілісність інформації, що використовується в процесіосвітньої діяльності;
  • організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання тасприяння побудові індивідуальної освітньої траєкторії учня;
  • підвищення мотивації учнів до відвідування занять та вивчення навчальних предметів;
  • посилення участі батьків в освітньому процесі шляхом налагодження інтерактивногозв’язку між вчителем, батьками та учнями;
  • зменшення паперових інформаційних потоків;
  • створення єдиного інформаційного освітнього простору.

1) Інструкція з реєстрації на платформі

https://www.youtube.com/watch?v=YkIgIw9Kwhs

2) Інструкція для батьків

https://www.youtube.com/watch?v=-hWb7KZSDN0

ДІЮЧА НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ЩОДО ВЕДЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЖУРНАЛУ

Закон України «Про повну загальну середню освіту» wym-1681910336139

Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»wym-1681910298326

Закон України «Про електронні довірчі послуги»wym-1681910223407

Наказ МОН № 676 від 25.06.2018 «Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти»wym-1681910359158

Наказ МОН № 423 від 10.05.2011 року «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності»wym-1681910437642

Наказ МОН № 496 від 03.06.2008 року «Про затвердження інструкції з ведення класного журналу учнів 5—11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»wym-1681910520070

Наказ МОН № 329 від 13.04.2011 року «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»wym-1681910541943

Наказ МОН № 1096від 02.09.2020 року «Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів Нової української школи»wym-1681910563628

Наказ МОН № 813 від 13.07.2021 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"wym-1681910587822

Наказ МОН № 21 від 09.01.2020 року «Про внесення змін до наказу МОН № 1362 від 07.12.2018»wym-1681910619772

Наказ МОН № 725 від 01.06.2020 року «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423»wym-1681910640554

Лист МОН № 1/9-596 від 03.10.2018 року «Лист-роз’яснення щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти»wym-1681910658509


/Files/photogallery/1236/62e7d278564e0922545879-e1659361965537.jpg

Про алгоритм дій вчителя при оголошенні сигналу тривоги

Міністерство освіти і науки підготувало алгоритм дій для вчителів у разі проведення занять і увімкнення сигналів тривоги, що розроблений на основі рекомендацій ДСНС України.
Так, у закладах освіти мають бути створені відповідні умови та проведені попередні заходи з підготовки всіх учасників освітнього процесу, а саме:
  • ознайомлення з місцем розташування укриттів фонду захисних споруд цивільного захисту, правилами поведінки під час переміщення до укриття та перебування в ньому;
  • пояснення дій, що передбачені Планом реагування на надзвичайні ситуації або Інструкції закладу;
  • обговорення необхідних речей, які учасники освітнього процесу повинні взяти із собою в укриття;
  • розподіл учасників освітнього процесу в укриттях із урахуванням місткості та розташування;
  • встановлення покажчиків напрямку руху до укриттів для швидкого та безпечного переміщення.

Почувши сигнал оповіщення, педагоги мають організувати переміщення учасників освітнього процесу у супроводі з вчителем або відповідальною особою, яка після завершення небезпеки та оголошення відміни сигналу організує повернення учасників освітнього процесу до запланованих заходів, а також перевірятиме наявність учнів в укритті та у приміщеннях закладу освіти після завершення небезпеки.


/Files/photogallery/1236/299859922_486075940187388_5933854485873099692_n.jpg /Files/photogallery/1236/299655514_486075973520718_5522032535831626785_n.jpg /Files/photogallery/1236/299716510_486076016854047_8614054365933234609_n.jpg

/Files/photogallery/1236/300007882_486076050187377_5471250104445279661_n.jpg


/Files/photogallery/1236/зображення_viber_2022-09-09_11-09-21-634.jpg


/Files/photogallery/1215/Sanitarnyj_reglament_2021_DSYAO.png


/Files/photogallery/1215/unnamed.png


/Files/photogallery/1215/батьки.jpg


Класні керівники 1-х, 4-х та 9-х класів ліцею №57 імені Короля Данила висловлюють глибоку вдячність батькам учнів за добре виховання дітей, за проявлену цікавість не тільки до їх навчання, а й до життя школи.

Криштальська В. З. - 1-А клас wym-1591295600470

Гнидик Т. І. - 1-Б клас wym-1590854743286

Приймак Н. С -. 4-А клас wym-1591120515453

Кузьмич Л. В. - 4-Б клас wym-1591646384951

Тимкевич Л. Т. - 9-А клас wym-1590854761006

Яськів Г. М. - 9-Б клас wym-1590854778869


З-посеред багатьох доріг, якими йде у своєму житті людина, сім'я є першою і найважливішою. (Ян Павло ІІ)

- Якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;

- дитина живе у ворожнечі, вона вчиться агресивності;

- дитину висміюють, вона стає замкнутою;

- дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини.

- якщо дитину підбадьорюють, вона вчиться вірити в себе;

- дитина росте в чесності, вона вчиться справедливості;

- дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити в людей;

- дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;

- якщо дитина живе в розумінні та привітності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Правила в житті дитини

Правила для дитини є важливими, оскільки створюють певні межі, що надають відчуття безпеки.

Діти опираються не правилам, а способам їх “запровадження”, щоб цього не виникло, слід врахувати наступне:

- правила мають бути в житті дитини;

- правил не має бути забагато, велика кількість правил веде до формування авторитарного стилю виховання;

- правила не мають суперечити віку та фізіології дитини;

- єдність у вимогах усіх значущих дорослих;

- послідовність у дотриманні правил.

Способами дисциплінування дітей батьками є

- власний приклад батьків;

- конкретизація і обґрунтування вимог вимог;

- планування;

- навчання дітей новим способам поведінки.

«Все виховання тримається на одному слові: люби. Де любов, там і подяка, там довіра,Там найкращі людські риси. Люби …» С.Соловейчик

Психологічний порадник для батьків учнів молодших класів

Якою має бути стратегія поводження батьків з метою допомоги дітям для їх успішного навчання?

Батькам необхідно:

- встановити стосунки з дітьми, що характеризуються великою теплотою, турботою та любов’ю;

- знати реальні можливості своїх дітей і вселяти в них віру в успішне навчання;

- спонукати дітей до виконання шкільних завдань;

- якщо дитина вчинила поганий вчинок, то критикувати потрібно вчинок, а не особистість;

- контролювати дітей, але контроль має бути не авторитарним, а авторитетним (як прояв батьківської уваги);

- вміти вислухати дитину, подавати приклад доброзичливого спілкування;

- підтримувати інтерес дитини до пізнання, обговорювати разом з ним прочитані книги, показуючи приклад власного інтересу до знань і навчання.

Як виховати організованість у дитині?

Власний приклад – найкращий спосіб виховання. Ефективними можуть бути спільні дії батьків і дитини з аналізу режимних моментів (спільна підготовка портфеля дитини до школи, підготовка робочого місця, обговорення планів наступного дня і т.д.) чим більше в розробці режимних моментів братимуть участь і батьки, і дитина, тим дієвіше буде їх виконання.

Для нормального розвитку дитина потребує психологічної підтримки. Для цього необхідно:

- опиратися на сильні сторони дитини;

- створювати ситуацію успіху;

- проявляти віру в дитину;

- дати зрозуміти, що задоволені дитиною;

- демонструвати оптимізм.

- Підтримувати психологічно можна:

- словами «красиво», «продовжуй»;

- висловлюваннями на кшталт «Мені подобається як ти працюєш»;

- дотиками: до плеча, руки, злегка обійняти і т.д.;

- спільними діями;

- виразом обличчя : посмішка, кивок та ін.

Йдемо до школи

Підготовка до школи – процес і урочистий, і хвилюючий одночасно. І не тільки для малюка, який вже через місяць стане "дорослим" школярем, але і для його мами і тата. Часом, більше самих першокласників хвилюються їхні батьки, які мучаться думкою, чи готовий їх синок чи донька до першого класу. До того ж напередодні школи майбутні першокласники нерідко задають їм питання, на які складно відповісти навіть дорослому.


Саме тому ми постаралися відповісти на "недитячі" питання майбутніх першокласників і дати поради батькам про те, як підготувати дитину до шкільного життя.

Влаштуйте прогулянку до школи. Обов'язково проведіть дитині невелику екскурсію до школи: походіть по двору і навколо неї, а потім увійдіть всередину. Бажано показати дитині, в якому класі вона буде вчитися, де знаходиться туалет (до речі, якщо дитина привчена ходити в туалет тільки вдома, то не буде зайвим під час прогулянок по місту поводити її в громадські туалети) та їдальня. Періодично можна ходити гуляти до школи, граючи по дорозі у щось. Так дорога до школи буде завжди викликати хороші асоціації у малюка.

Збирайте портфель та одягайте форму. Непогано кілька разів за місяць потренувати збори до школи: нехай першокласник самостійно надіне шкільну форму. Потім мама або тато, розкидавши його шкільне приладдя, покаже, як збирати портфель і що куди класти.

Грайте в школу. Батьки можуть посадити дитину серед іграшок і провести "урок", при цьому попросити малюка встати, коли мама- "вчителька" входить в "клас", потім сісти за парту, взяти в руку ручку, відкрити зошит. Так для дитини не будуть незвичними ці "команди", коли вона почує їх у школі, і вона легко їх виконає. Також доведеться пояснити першокласникові, що в школі його будуть називати за прізвищем. Тому необхідно навчити його реагувати і відгукуватися на прізвище, наприклад, у грі в школу звертатися не інакше як "Петров", "Сидоров" і т. д.

До того ж безліч дитячих письменників описують у своїх розповідях маленьких дітей, які збираються піти до школи. Нехай головний герой якоїсь книжки супроводжує малюка на всіх етапах підготовки до школи. Тоді він стане впевненіше, знаючи, що безліч дітей навколо теж йдуть до школи, як і він.

Встаємо раніше. Місяця, щоб привчити дитину вставати раніше, вистачить. Досить щодня віднімати від її сну по 5-10 хвилин. Тоді першого вересня малюк не буде сонно позіхати на лінійці. Але пробудження дитини має супроводжуватися приємними для неї діями, наприклад, усмішкою або обіймами мами.

Дружимо з годинником. Необхідно поставити в кімнаті малюка годинник, навчивши його по ньому розбиратися в часі. Це стане в нагоді в школі, наприклад, щоб знати, скільки хвилин є на виконання завдання. Також важливо, щоб малюк вмів укладатися в терміни. Для цього слід скласти графік його звичайного дня і повісити на видному місці. А коли малюк буде, наприклад, малювати, грати або їсти, можна звернути його увагу на те, скільки йому ще залишилося часу на цю дію за розкладом.

Вчимося порядку. Нехай у малюка з'являться всілякі папки, коробочки, файлики, і він навчиться складати туди свої малюнки, фломастери та інші дрібниці. Розвивати цю навичку потрібно заздалегідь, щоб школяр не був Машею-растеряшею. До речі, можна розвісити по кімнаті невеликі записочки, наприклад, "акуратно повісь речі на стілець" - це буде сигналом до дії.

"Доросла" кімната. У кімнаті обов'язково повинно з'явитися щось, що говорило б йому про "доросле" шкільне життя, про зміну його статусу, щоб школяр швидше звикав. Приміром, той же письмовий стіл або можна вже зараз купити малюкові невелику шкільну дошку з крейдою.

Більше зеленого. Цей колір і стимулює увагу, і розслабляє. Бажано, щоб в кімнаті малюка з'явилося щось зелене. Психологи кажуть, що тільки після 7 років у дитини починають працювати частини мозку, які відповідають за утримання тіла в одній позі. До 7 років приборкати маленького "зірвиголову" дійсно складно. Але тим не менш протягом останнього місяця до школи батьки можуть по трохи розвивати навички посидючості в дитини. Адже в школі без них доведеться непросто.

Займайтесь рукоділлям чи грайте в шахи. Активних дівчаток можна навчити шити або плести з бісеру, а хлопчиків - грати в шахи, шашки. Бажання виграти у мами чи тата або зробити красиву річ "переважать" бажання дитини постійно відволікатися на все підряд і не сидіти на місці (це спрацює, тільки якщо малюка вдасться зацікавити).

Є ще один спосіб: щодня протягом місяця пропонувати дитині посидіти хоча б три хвилини, уважно розглядаючи якусь картинку. При цьому давати їй якесь завдання, наприклад, розповісти потім про свої враження чи скласти якусь історію по цьому малюнку.

Формуйте позитивний образ школи. Ні в якому разі не потрібно говорити першокласникові фрази типу "закінчилося дитинство, почалося доросле життя" або "не будеш слухати вчительку, вона тебе покарає". Так любов до школи в нього точно не виховати. Від батьків вимагається розповіді про те, що цікавого і корисного є у школі, більше хороших історій з їх шкільного життя, наприклад, про те, як вони знайшли свого першого шкільного друга. Також можна показати першокласникові батьківські шкільні фотографії.

Не залякуйте оцінками. Казати дитині про те, що вона повинна приносити тільки хороші оцінки заборонено. Тим більше що в 1-му класі їх не ставлять. Краще вже зараз завести журнал досягнень малюка, щодня записуючи туди кожен його успіх, наприклад, "сьогодні малюк сам почистив зуби". Тоді він буде знати, що хороші оцінки - це не єдині його заслуги перед батьками і перестане боятися принести "двійку", коли буде ходити до школи.

Більше рольових ігор. В останній місяць потрібно якомога частіше запрошувати дітей у будинок (ще краще - майбутніх однокласників). Хай грають в будь-які рольові ігри: доктор-пацієнт, дочки-матері або постановки улюблених мультфільмів. Саме на основі таких ігор діти вчаться знаходити спільну мову між собою.

Не "ліпіть" вундеркінда. За місяць до школи не потрібно намагатися підтягти всі "хвости", годуючи дитину новою інформацією. Педагоги та психологи не радять відточувати уміння дитини до досконалості. Дитині повинно постійно бути цікаво, вона повинна розвиватися і дізнаватися щось нове. Так, з одного боку, бути лідером серед своїх однолітків приємно будь-якій дитині, але з іншого - відсутність "конкуренції" вбиває прагнення поліпшувати свої навики.

Тренуйте увагу і не тільки. Наприклад, хороша гра для тренування пам’яті і уважності: розкласти на столі десять будь-яких предметів. Нехай малюк уважно подивиться на них протягом 1 хвилини, намагаючись запам'ятати якомога більше, а потім, не дивлячись на стіл, розповість, що там лежить. Ще можна забрати один предмет і замість нього покласти другий - нехай скаже, яку річ замінили.

Дуже добре тренувати мислення прямо під час чергової прогулянки. Наприклад, дати дитині таке завдання: розкласти поняття на складові (варіант: що входить в поняття взуття?), А потім, навпаки, "зібрати" в одне ціле, назвавши поняття (варіант: кіт, собака, жираф, ведмідь - хто це?).

Нарешті, мова. Спілкуйтеся з дитиною, читайте їй. Прочитавши казку, мама або тато можуть попросити малюка переказати почуту історію і відповісти на декілька нескладних питань по ній. Так першокласник навчиться висловлювати свою думку, розмірковувати на задану тему і чітко відповідати на запитання.

Кiлькiсть переглядiв: 2195

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.