FacebookTwitterПідписатися на RSS

Заходи, проведені у ліцеї для педагогічного колективу працівниками, які пройшли навчання у 2021 році

wym-1637822742527


В рамках просвітницької та профілактичної роботи психологом ліцею Кручок К.І. було проведено круглий стіл для вчителів з теми "Насильство. Булінг.

Профілактика". Обговорено теоретичні, нормативно-правові аспекти даного питання, а також практичні рекомендації щодо здійснення профілактичної роботи. На завершення зустрічі педагоги працювали над пошуком особистісних ресурсів за допомогою метафоричних асоціативних карт.

/Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_15-53-06-790.jpg /Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_15-53-10-469.jpg

/Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_15-53-05-411.jpg


Біібліотекарка ліцею Іванків М. Я. провела тренінг для вчителів на тему: «Хмара слів – новий інструмент вчителя нової української школи».

Використання яскравої графіки у вигляді хмар слів на уроках дозволить зробити акценти на ключових моментах із теми вивчення. Це, у свою чергу, сприяє переосмисленню та систематизації навчального матеріалу. До того ж, використання різних кольорів, шрифтів та форм хмар дозволить учням швидше опанувати новий матеріал завдяки активному залученню зорової пам'яті.

/Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_14-57-21-336.jpg

/Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_14-57-22-306.jpg

/Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_14-57-22-195.jpg

/Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_14-57-22-265.jpg


19.11.2021р. відбулося засідання круглого столу «Нова українська школа - нові підходи до навчання».

Учасниками зустрічі стали вчителі початкових класів і вчителі предметники. Ключовими для обговорення серед учасників круглого столу були питання:

1. Критичне мислення – складне й багаторівневе явище.

Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень.

З педагогічної точки зору критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операцій, що характеризується здатністю людини:

• аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел;

• бачити проблеми, ставити запитання;

• висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;

• робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його.

Своїм досвідом ділились вчителі: Рибак М.Ю. , Приймак Н.С., Гнидик Т.І.

2. Оцінювання навчальних досягнень учнів.

Формувальне оцінювання як “оцінювання для навчання” складається з певних елементів, серед яких насамперед:

• вироблення зрозумілих учням цілей на певний період навчання;

• надання й отримання учнями конструктивного зворотного зв’язку щодо їхніх навчальних досягнень відповідно до визначених цілей;

• коригування вчителем навчального процесу відповідно до результатів і навчального поступу учнів.

Своїм досвідом ділились вчителі: Денисюк І.А., Топольська У.І., Криштальська В.З.

/Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_13-46-59-198.jpg /Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_13-46-59-476.jpg /Files/photogallery/1215/зображення_viber_2021-11-23_13-46-58-174.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1304

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.