2024-2025н.р.
19 вересня відбулося засідання професійної спільноти вчителів іноземних мов у формі семінару.
Розглядалось питання про особливості викладання іноземної мови в Новій українській школі. Обговорили Методичні рекомендації щодо викладання іноземної мови у 2024-2025 навчальному році, поділилися досвідом участі у проєктах «Generation Global» ту «Speak Up», а також зосередили увагу на шляхах створення позитивної мотивації до вивчення іноземної мови в НУШ.
Спільнота вчителів фізичної культури, технологій, захисту України, хореографії провели засідання на тему "Інструктивно- методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024-2025 навчальному році".
17.09 спільнота вчителів фізичної культури, технологій, захисту України, хореографії провели засідання на тему "Інструктивно- методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024-2025 навчальному році". Педагоги обговорили такі питання :
- проведення тижня фізичної культури та спорту;
- участь у районних та міських змаганнях;
- проведення військово- патріотичного свята ,,Ігри патріотівʼʼ;
- проведення конкурсу між 5-7 класами на виготовлення годівничок ,,Зроби своїми рукамиʼʼ;
- підготовка учнів 5-7 класів до змагань з черлідингу;
- обговорювались критерії оцінювання учнів з фізичної культури, технологій, захисту України, хореографії;
-організація роботи з обдарованими дітьми
Засідання професійної спільноти вчителі біології, хімії, фізики, основ здоров'я та ЗБД
16 вересня на засіданні професійної спільноти вчителі біології, хімії, фізики, основ здоров'я та ЗБД ознайомилися та обговорили інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання предметів природничої галузі в 2024-2025 навчальному році. Оскільки 7-мі класи НУШ розпочали вивчення біології, хімії та фізики, вчителі розглянули, яких обов'язкових результатів навчання мають досягти учні за Державним стандартом базової середньої освіти. Поділилися розумінням нових критеріїв оцінювання, планами на навчальний рік, що розпочався.
30 серпня 2024 року в ліцеї відбулося засідання педагогічної ради на якій:
- проаналізували діяльність ліцею за 2023-2024 навчальний рік;
- накреслили плани і завдання на 2024-2025 навчальний рік;
- підвели підсумки Моніторингового досліження якості освітнього середовища нашого ліцею.
У новому навчальному році траєкторія розвитку ліцею: СВОБОДА - 3Д (думка, дія, досягнення)!
В піднесеному настрої , з новими ідеями та емоціями розпочинаємо новий навчальний рік!
2023-2024н.р.
23.05.24 р. відбулося засідання професійних спільнот вчителів початкових класів, мистецтва та християнської етики, фізичної культури, захисту України, трудового навчання і хореографії.
Підвели підсумок роботи за 2023-24 н.р. Обговорили об'єктивність проєктних робіт у початковій школі. Створювали літній настрій у нетрадиційному малюванні під музичний супровід . Показали проведення руханок, фізичних вправ та ігор з парашутом для фізичного розвитку дітей. Необхідність духовного і релігійного виховання у сьогоденні.
"Міжпредметна інтеграція- стирання меж, розширення горизонтів"
Інтегроване навчання ґрунтується на комплексному підході. Учителі заохочують учнів шукати зв'язок між дисциплінами, критично мислити, бути здатними приймати рішення.
Саме такі виклики обговорили 23 травня 2024р. на спільному засіданні професійних спільнот вчителі іноземних мов, історії, правознавства, географії, української мови та літератури, заробіжної літератури. Спланували та розробили стратегію подальшої співпраці на наступний рік.
22 травня 2024р. вчителі математики, інформатики та природничих дисциплін на спільному засіданні підбивали підсумки навчального року, знаходили точки міжпредметної інтеграції, а саме - використання сучасних технологій (електронні наочності, віртуальні лабораторії, засоби ШІ тощо). Педагоги формували стратегії та будували плани роботи на наступний навчальний рік.
"Once upon a time in Lviv"
Музейна педагогіка.
22 лютого 2024р. учні 5-А класу побували на уроці англійської мови в музеї " Львів стародавній"(вчителі Візна О.М. та Волинець О.Я.)
Діти поринули в атмосферу стародавнього Львова, взяли участь у квесті. Ділилися враженнями від побачених експонатів.
Проєкт «Ліга –Т»
У ліцеї сформували команду педагогічних працівників для участі у змаганнях з волейболу та бадмінтону. Учителі фізичної культури Л.Грибович та І.Потерейко активно проводять навчання з теоретичної та практичної підготовки команди. Тренування відбуваються як у спортивному залі, так і на майданчику.
Гра у вчительських спортивних іграх з волейболу не за горами!!!Вперед до перемоги!
"Освітні теревені"
Обмін досвідом між вчителями є важливою складовою професійного розвитку педагогічних працівників. У невимушеній обстановці на "освітніх теревенях" вчителі ліцею, що атестуються, ділилися своїми кращими практиками, ідеями та методиками навчання, а також збагатили свій досвід, отримавши нові знання та інсайти від колег. Це стимулює творчий підхід до навчання та сприяє взаєморозумінню між педагогами. Такий обмін корисний як для самого вчителя, так і для всіх учасників освітнього процесу.
Інтегровані уроки в дії
Вчителі Михайлів Ю. В. та Кручок К. І. провели у 9-А класі інтегрований урок з англійської мови та правознавства. Завдяки інтеграції, діти занурились в світ права через різноманітні аспекти англійської мови.
Під час групової роботи та дискусії учніобговорилирізницю між криміналом та проступком, розглянули кримінальну відповідальність неповнолітніх та шляхи зниження злочинності серед підлітків. Це сприяло не лише збагаченню їхнього лексичного запасу, а й розвитку критичного мислення.
Правова освіта важливий компонент освіти громадянина сучасної демократичної європейської держави. А якщо молоді громадяни орієнтуються в темі закону і порядку не лише рідною українською, а й англійською мовою? Тоді це саме те, що потрібно в часи сьогодення...
Stem проєкт
Під час вивчення теми "Циліндр. Конус. Куля." учні 6-А класу реалізували Stem проєкт під наставництвом вчителів Кручок К.І. та Богуславської М.В. Теоретичний матеріал з математики закріпили кресленнями розгорток цих просторових фігур в графічному редакторі та застосували набуті знання на уроках технологій під час виготовлення креативних виробів.
"D.S. Таємна аптека"
Музейна педагогіка.
Таблетки для щастя, відеоекскурсія, інтерактиви, клятва помічника аптекаря, несподівані факти, конкурси та досліди.
Саме таким був урок учнів 6-А класу у підвалі фармацевтичної перлини Львова - інтерактивного музею "D.S. Таємна аптека". Діти блискуче поєднали отримані знання з шкільними предметами: технології (вчитель Кручок К.І.), здоров'я, безпека і добробут (Бойко А.А.), німецька мова (Хілько Р.А.).
Інтегрований урок з української мови, англійської мови та математики
9 лютого 2024р. вчителі Приймак Н.С. та Мальська М.П. провели у 4-А класі інтегрований урок з української мови, англійської мови та математики. Завдяки інтеграції, діти занурились в світ чисел через різноманітні аспекти мов та математики.
Під час групової роботи та дискусії учні обговорили використання числівників у повсякденному житті. Це сприяло не лише збагаченню їхнього лексичного запасу,а й розвитку критичного мислення. Також діти змогли застосувати навички у різних сферах роботи!
Музейна педагогіка.
4 лютого 2024р. учні 8-А класу побували на цікавому уроці з англійської мови (вчитель Гончарова Л.В.) в музеї модерної скульптури Михайла Дзиндри, де поринули у світ абстракції.
Діти мали можливість проявити свою креативність та придумати назви скульптур.
З метою актуалізації комунікативних навичок взяли участь у цікавому квесті. Діти шукали скульптури та ділилися своїми враженнями від них.
"Хто не знає свого минулого ,той не вартий майбутнього "(М.Т. Рильський)
В рамках міського проекту"Музейна педагогіка" 24 січня 2024р. учні 8-Б класу побували на музейному уроці англійської мови(вчитель Мальська М.П.).
Діти відвідали музей "Львів Стародавній ", де поринули в атмосферу стародавнього Львова.З метою актуалізації комунікативних компетентностей взяли участь у цікавому та захоплюючому квесті. Ділилися враженнями від побачених композицій.
Маємо неймовірну можливість зануритися в захоплюючий світ англійської мови та математики, де кожна цифра, кожен символ та буква, кожне рівняння та речення — це ключ до розуміння навколишнього світу.
23 листопада 2023 р. у нашому ліцеї вперше пройшов конкурс "Золотий ключ. The Golden Key" для учнів 7-х класів. Діти з великим задоволенням виконували завдання, поєднуючи знання з англійської мови та вміння з математики.
ОГОЛОШЕННЯ!
23 листопада 2023р. відбудеться інтегрований конкурс з математики та англійської мови серед учнів 7-х класів "Золотий ключ. The Golden Key".
Запрошуємо учнів 7-х класів в кабінет №202.
Початок конкурсу: 13:00
Будемо раді вас бачити!
Положення про конкурс: wym-1700731246946
Як можна поєднати англійську мову і математику?
Якщо ви навчаєтесь в англомовній країні - це не проблема. А як це можна зробити в українській школі дізнались учні 5-А класу. Для них вчителі англійської мови Візна О.М. та математики Шніцар А.Г. провели інтегрований урок на тему " Давання і віднімання натуральних чисел зручним способом". На урок до 5-А класу прилетіла на своїй парасольці Мері Попінс, де побачила, як учні вміють додавати і віднімати натуральні числа в межах 100, розв'язувати задачі на англійській мові.
Казкова гостя була вдячна дітям за допомогу та їхні знання.
Інтегрований урок є потужним стимулятором розумової діяльності дитини.
Учень починає аналізувати, зіставляти, порівнювати, шукати зв’язки.
20 листопада вчитель Петричка І. Ю. провела інтегрований урок узагальнення знань, умінь та навичок, сформованих на уроках математики та англійської мови у 1-А класі. Діти повторили натуральні числа 1 – 10, додавали та віднімали, спробували себе у ролі вчителя танаставників у різноманітних іграх.
https://youtu.be/0EVMy7EsFT4
Інтегрований урок - це урок, у якому навколо однієї теми поєднано відомості з різних навчальних предметів.
Саме цю ідею 17 листопада реалізували вчителі Пісулінська І.П., Михайлів Ю.В.та Яськів Г.М. презентувавши інтеграцію в поєднанні трьох дисциплін (англійської мови, біології та хімії) на уроці в 10-А класі на тему "All about tea. Все про чай". Учні на англійській мові дізналися легенду про відкриття чаю, його походження та поширення, ознайомились із хімічним складом різних видів чаю, із процесом їх виробництва, довідались про чайні традиції як іншомовних країн, так і України. Навчальний матеріал був чіткий, лаконічний і, разом з тим, збагачений цікавими хімічними, біологічними та культурологічними фактами. Діти дізналися про корисні властивості рослини іван-чаю, виготовлення з неї напою. Урок завершився коротким пізнавальним квізом.
Навчання через інтеграцію!
З метою посилення мотивації здобувачів освіти до вивчення природничих предметів 16 листопада для учнів 8-9-их класів було проведено хіміко-біологічний квіз. Під час виконання цікавих завдань діти перевірили свої знання, ерудицію, кмітливість, дізнались багато нової цікавої інформації з царин біології та хімії. Було пізнавально та весело!
Засідання професійної спільноти вчителів початкових класів.
24 жовтня 2023р. відбулося засідання професійної спільноти вчителів початкових класів. Одним з основних питань було ознайомлення з поняттям „Рутенія” – графіка української мови. Абетка української мови, відтворена професором Василем Чебаником. Ґрунтується на традиціях Русі та козацьких скорописів. Сам професор зазначає, що Рутенія – справжня українська кирилиця, яку на українських землях використовували до 1710 року. Вчителі переглянули відеоролики про каліграфію старовинної української абетки і повправлялися у її написанні .
Вчителі математики, інформатики та англійської мови здійснили черговий крок у напрямку міжпредметної інтеграції.
18 жовтня 2023р., відбулося об'єднане засідання професійних спільнот. Вчителі поділилися своїм досвідом викладання предметів та презентували цікаві методи навчання. А також обговорили проведення конкурсу з математики англійською мовою серед учнів 7-х класів "Золотий ключ" ( " The Golden Key")
Запити курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
https://docs.google.com/document/d/19U2P0SxOA3lg8p-DOtqxc5n1pmHxYHEvTJoygHNgrOg/edit?usp=sharing
2022-2023 н.р.
Об’єднане засідання вчителів історії, правознавства, географії разом з вчителями української мови та літератури, зарубіжної літератури.
Провели об’єднане засідання вчителів історії, правознавства, географії разом з вчителями української мови та літератури, зарубіжної літератури. Обмінялися досвідом використання дистанційних технологій, а саме додатків Google, та методикою проведення бінарних уроків.
Обговорили плани методичної роботи на наступний навчальний рік.
Особливості викладання природничих дисциплін.
Особливостями викладання природничих дисциплін є потреба в ілюстрації матеріалу на уроках. Обмінюючись досвідом, вчителі методичного об'єднання ознайомили один одного з можливостями різних інтерактивних платформ. Вчитель хімії Яськів Г.М. презентувала можливості інтерактивної дошки Lino. Любицький Г. М. (вчитель фізики) познайомив колег з можливістю використання симуляцій різних процесів сайту університету Колорадо. Вчитель Пісулінська І.П. демонструвала можливості використання 3-D анімацій презентаційної програми mozaBook. А Бойко А. А. представляла створені на платформі Learning Apps інтерактивні вправи. Всі презентовані платформи дозволяють цікаво та ефективно організовувати спільну роботу вчителя та учнів як при очному, так і при змішаному чи дистанційному навчанні.
Засідання кафедри вчителів фізичної культури, трудового навчання. захисту України та хореографії
На методичному засіданні вчителів фізичної культури, трудового навчання, хореографії, захисту України педагоги ділилися своїм досвідом викладання предметів, показували ефективні методи, які використовують на своїх уроках. Провели інтерактивну гру з використанням парашута.
Обговорили особливості роботи з обдарованими дітьми. Було весело і активно.
Засідання кафедри вчителів початкових класів
Вчителі початкових класів провели зустріч з обміну досвідом під гаслом "Від творчого вчителя до творчого учня". Презентували практичні навички використання кубиківLEGO, методу "кубування" на уроках математики, української мови.
Обговорили впровадження критичного і логічного мислення, участь у проектних роботах. Зокрема вчитель Рибак М.Ю. поділилась з колегами досвідом участі у міському проекті "У міста є Я", розповіла про цікавий досвід, якого вони набувають з учнями, працюючи над питаннями по благоустрою нашого міста. Засідання пройшло у теплій, довірливій атмосфері.
Засідання кафедри вчителів іноземних мов
Кожна зустріч з колегами за круглим столом- це можливість отримати новий досвід, поділитися своїми здобутками, відкрити для себе щось невідоме.
Саме таки було засідання методичного об'єднання вчителів іноземних мов. Обговорили важливість дебатів для розвитку усного мовлення, поділилися досвідом використання відеоуроків для кращого засвоєння нових знань, відчули себе дітьми, граючи у ігри, які постійно використовуються у початковій ланці.
Засідання вчителів об‘єднання художньо - естетичних наук та християнської етики
Засідання вчителів об‘єднанняхудожньо - естетичних наук та християнської етики було успішним та продуктивним.
Під час зустрічі вчителі поділилися своїм досвідом викладання предметів та презентували цікаві та ефективні методики., які успішно використовують у своїй роботі.Також відбулися практичні майстер- класи, під час яких вчителі використовували інноваційні методики: малювання пальчиками і ватними паличками
Обмін досвідом учителів математики та інформатики
Обговорили використання віртуального середовища на уроках математики та інформатики. А також поділились практичними навичками роботи з онлайн-ресурсами.
Зокрема, провели тренінг на тему: «Знайомство з онлайн-інструментами нейромережі». Адже нейромережі є важливою складовою людського життя, допомагають у створенні унікальних графічних зображень та текстів
Для покращення забезпечення успішного функціонування ліцею провели стратегічну сесію планування діяльності закладу на наступний навчальний рік, де було обговорено багато важливих питань, презентовано перспективи розвитку освітнього процесу ліцею, орієнтованого на всебічний індивідуальний розвиток особистості дітей. У групах учасники опрацьовували такі питання:
- творчі підходи до процесу навчання;
- розробляли ідеї для освітньої програми на 2023-2024 навчальний рік;
- створювали "маршрути" провадження освітнього процесу в поєднанні з діяльнісним підходом;
- обговорювали роль сім'ї та ліцею в процесі навчання та виховання дітей.
Заходи, проведені у ліцеї для педагогічного колективу працівниками, які пройшли навчання у 2021 році
В рамках просвітницької та профілактичної роботи психологом ліцею Кручок К.І. було проведено круглий стіл для вчителів з теми "Насильство. Булінг.
Профілактика". Обговорено теоретичні, нормативно-правові аспекти даного питання, а також практичні рекомендації щодо здійснення профілактичної роботи. На завершення зустрічі педагоги працювали над пошуком особистісних ресурсів за допомогою метафоричних асоціативних карт.
Біібліотекарка ліцею Іванків М. Я. провела тренінг для вчителів на тему: «Хмара слів – новий інструмент вчителя нової української школи».
Використання яскравої графіки у вигляді хмар слів на уроках дозволить зробити акценти на ключових моментах із теми вивчення. Це, у свою чергу, сприяє переосмисленню та систематизації навчального матеріалу. До того ж, використання різних кольорів, шрифтів та форм хмар дозволить учням швидше опанувати новий матеріал завдяки активному залученню зорової пам'яті.
19.11.2021р. відбулося засідання круглого столу «Нова українська школа - нові підходи до навчання».
Учасниками зустрічі стали вчителі початкових класів і вчителі предметники. Ключовими для обговорення серед учасників круглого столу були питання:
1. Критичне мислення – складне й багаторівневе явище.
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень.
З педагогічної точки зору критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операцій, що характеризується здатністю людини:
• аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел;
• бачити проблеми, ставити запитання;
• висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;
• робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його.
Своїм досвідом ділились вчителі: Рибак М.Ю. , Приймак Н.С., Гнидик Т.І.
2. Оцінювання навчальних досягнень учнів.
Формувальне оцінювання як “оцінювання для навчання” складається з певних елементів, серед яких насамперед:
• вироблення зрозумілих учням цілей на певний період навчання;
• надання й отримання учнями конструктивного зворотного зв’язку щодо їхніх навчальних досягнень відповідно до визначених цілей;
• коригування вчителем навчального процесу відповідно до результатів і навчального поступу учнів.
Своїм досвідом ділились вчителі: Денисюк І.А., Топольська У.І., Криштальська В.З.
Коментарi