Заходи, проведені у ліцеї для педагогічного колективу працівниками, які пройшли навчання у 2021 році
В рамках просвітницької та профілактичної роботи психологом ліцею Кручок К.І. було проведено круглий стіл для вчителів з теми "Насильство. Булінг.
Профілактика". Обговорено теоретичні, нормативно-правові аспекти даного питання, а також практичні рекомендації щодо здійснення профілактичної роботи. На завершення зустрічі педагоги працювали над пошуком особистісних ресурсів за допомогою метафоричних асоціативних карт.
Біібліотекарка ліцею Іванків М. Я. провела тренінг для вчителів на тему: «Хмара слів – новий інструмент вчителя нової української школи».
Використання яскравої графіки у вигляді хмар слів на уроках дозволить зробити акценти на ключових моментах із теми вивчення. Це, у свою чергу, сприяє переосмисленню та систематизації навчального матеріалу. До того ж, використання різних кольорів, шрифтів та форм хмар дозволить учням швидше опанувати новий матеріал завдяки активному залученню зорової пам'яті.
19.11.2021р. відбулося засідання круглого столу «Нова українська школа - нові підходи до навчання».
Учасниками зустрічі стали вчителі початкових класів і вчителі предметники. Ключовими для обговорення серед учасників круглого столу були питання:
1. Критичне мислення – складне й багаторівневе явище.
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень.
З педагогічної точки зору критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операцій, що характеризується здатністю людини:
• аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел;
• бачити проблеми, ставити запитання;
• висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;
• робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його.
Своїм досвідом ділились вчителі: Рибак М.Ю. , Приймак Н.С., Гнидик Т.І.
2. Оцінювання навчальних досягнень учнів.
Формувальне оцінювання як “оцінювання для навчання” складається з певних елементів, серед яких насамперед:
• вироблення зрозумілих учням цілей на певний період навчання;
• надання й отримання учнями конструктивного зворотного зв’язку щодо їхніх навчальних досягнень відповідно до визначених цілей;
• коригування вчителем навчального процесу відповідно до результатів і навчального поступу учнів.
Своїм досвідом ділились вчителі: Денисюк І.А., Топольська У.І., Криштальська В.З.
Коментарi